Det er lov å ombestemme seg og for at du som kunde hos oss skal være trygg på at du har gjort et riktig valg utvider vi den lovpålagte angreretten til åpent kjøp i 30 dager. For at du skal kunne dra nytte av 30 dagers åpent kjøp krever vi litt tilbake :
Vilkår
- Kjøpskvittering og utfylt angrerettskjema må sendes til nettbutikkens kundeservice innen 30 dager etter mottatt vare.
-
Returen må skje innen ytterligere 7 dager etter at angreretten er meldt.
-
Varene må returneres i ubrukt tilstand. Dette innebærer at for eksempel peisbord og bålpanner ikke kan ha vært brukt, tent på, eller på annen måte testet utendørs.
-
Varen må returneres i sin originale emballasje. Dette inkluderer alle deler, manualer og tilbehør som fulgte med ved kjøpet.
-
Kunden er ansvarlig for kostnadene ved returfrakt.
-
Varen vil bli inspisert ved mottak i vårt lager. Dersom varen viser seg å være brukt eller skadet av kjøper, kan en delvis refusjon eller ingen refusjon bli gitt, avhengig av varens tilstand.
Refusjon
Refusjon vil bli utbetalt innen 14 dager etter at vi har mottatt og inspisert de returnerte varene. Refusjonen vil bli gjort til samme betalingsmetode som ble brukt ved kjøpet. Refusjonen vil tilsvare den sum som ble betalt for varen, med eventuelt fratrekk for forringelse fra bruk, testing eller skade.
Unntak
Varer som er tilpasset kundens spesifikasjoner eller personliggjort på noen måte, omfattes ikke av angreretten. Dette kan inkludere spesialbestillinger med unike design eller materialvalg.
Kundeservice
For spørsmål vedrørende angrerett, returprosessen eller andre henvendelser, kan kundeservice kontaktes via e-post eller telefon. Kontaktinformasjon finnes på vår nettside.